Amb l’ensenyament en persona que es reprèn per a totes les escoles i institucions, el Govern de Bhutan va continuar implementant al nou currículum normalitzat amb el suport d’UNICEF.
La formació en els estàndards professionals de Bhutan per a 10.000 professors (BPST) els hi va permetre a tots els professors a utilitzar més TIC per lliurar el nou currículum. El Sistema Nacional d’Avaluació d’Educació (NEA) que es va desenvolupar amb el suport d’UNICEF va ser operacionalitzat i la primera avaluació del grau III s’ha completat.
L’educació inclusiva es va reforçar amb el suport d’UNICEF mitjançant la identificació de sis escoles addicionals per a infants amb discapacitat. El mapa d’educació del segle XXI de Bhutan, que està en desenvolupament, crea oportunitats per influir reformes per abordar les necessitats emergents d’aprenentatge de tots els infants i joves.
El programa Inclusiu i d’Educació Especial es va reforçar encara més amb sis escoles més, identificades per executar intervencions de necessitats d’educació especial (SEN) arribant a un total de 24. Això va resultar en 150 estudiants amb discapacitats més que accedeixen a l’educació inclusiva.
La llengua de signes de Bhutan va veure un progrés notable a través del desenvolupament d’ «Una guia del professor», i de la publicació d’un llibre de gramàtica del llenguatge de signes de Bhutan en el qual han participat els professors que ensenyen llengua de signes butanesa per als graus VII i VIII.