Per aconseguir les dades i mostrar la realitat sobre la situació de la infància a Andorra. Perquè? Per influir, des del coneixement i l’experiència, en els qui prenen les decisions. Aquesta és la clau de la incidència política i social.
Treballem amb l’objectiu de què els nostres polítics i la nostra societat perquè es compleixin els drets dels infants. La nostra brúixola: la Convenció sobre els Drets de l’Infant i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).
“Arribarà un dia en què el progrés de les nacions no es mesurarà pel seu poder militar o econòmic, ni per l'esplendor de la seva capital i els seus edificis públics, sinó pel benestar dels seus pvolupament dels seus nens i nenes“.
“El progrés de les Nacions” – UNICEF
Per aconseguir les dades i mostrar la realitat sobre la situació de la infància a Andorra. Perquè? Per influir, des del coneixement i l’experiència, en els qui prenen les decisions. Aquesta és la clau de la incidència política i social.
Treballem amb els grups polítics, els representants parlamentaris i les autoritats a nivell estatal i local per millorar les polítiques que afecten els infants. Fem propostes tècniques i recomanacions d’actuació.
Formem part de la Comissió Nacional de la Infància i de l’Adolescència, de l’Observatori de la Igualtat, de la Comissió Nacional de Participació de les Entitats cíviques en l’àmbit dels serveis socials i sanitaris i de la Comissió Nacional Andorrana de la UNESCO.
Sensibilitzem i posem en l’agenda mediàtica temes i aspectes relacionats amb els drets de la infància: protecció contra l’abús sexual, infants amb discapacitat, violència de gènere, salut mental.
Prat de la Creu, 59-65, esc. B 4t 3
AD500 Andorra la Vella
Principat d’Andorra
© Copyright 2023 - Unicef