Notícies

Unicef Andorra

25 febrer 2021

No hi ha comentaris

Home General

100 mascaretes més OTSO-Unicef venudes

100 mascaretes més OTSO-Unicef venudes

L’import total de la donació és de 348,13 € que es convertiran en sabons i guants per prevenir la Covid-19

OTSO ha lliurat avui a Unicef Andorra el segon donatiu corresponent a la venda de 100 mascaretes més OTSO-Unicef venudes fins a finals de febrer. Aquesta donació permetrà enviar 795 pastilles de sabó i 855 de parells de guants a alguns dels països afectats per la pandèmia de la Covid-19 i on UNICEF hi està donant suport.

El donatiu d’avui és el segon de l’acció principal del conveni de col·laboració signat el passat mes de juny entre OTSO i Unicef Andorra i s’afegeix al que ja es va fer el mes de setembre que va ser de 673.07€. Recordem que la mascareta solidària està a la venda a la mateixa web www.otsosport.com, a les oficines d’Unicef Andorra, a la seva botiga dels Encants o a altres punts de venda com l’Ortopèdia Albert Llovera, a un preu de 15 € fins a exhaurir l’estoc. La donació (del 25% del preu de venda) per la compra de les mascaretes es converteixen en Inspired Gifts, regals que salven vides, en productes reals i tangibles, en subministraments, concretament en pastilles de sabó i guants per protegir de la Covid-19 als infants i a les seves famílies així com al personal sanitari, allà on més falta faci.

Recordem que la millor protecció per a prevenir la Covid-19 és una bona higiene de mans i en molts països, en moltes llars, però també en molts hospitals i centres de salut, encara no està garantit ni l’accés a l’aigua ni al sabó ni a altres mesures de seguretat. Per això, és important que en moments com els actuals, es puguin fer arribar subministraments com sabó i guants arreu del món.

La col·laboració entre OTSO i el nostre comitè també s’amplia a les diferents curses que OTSO organitza, fent una donació d’1 € per a cada inscripció. La primera cursa que es va organitzar va ser l’OTSO-Travessa d’Encamp el passat 19 de juliol i va aconseguir fer un donatiu de 300 €.

Amb la segona cursa la OTSO-25K, OTSO-7K i OTSO-7K Rollerski, del darrer 11 d´octubre es van aconseguir un donatiu de 110 €.

El director d’Unicef Andorra, Albert Mora, agraeix la col·laboració d’OTSO, ja que els ajudarà a continuar donant resposta a la campanya per a protegir contra la Covid-19 a cada infant, estigui on estigui.

Per la seva part, Jordi Solé, president i fundador d’OTSO, també fa una valoració molt positiva d’aquestes accions. “Des la nostra empresa estem encantats de poder col·laborar en el projecte Inspired Gifts i fer la donació a UNICEF Andorra per a poder posar el nostre granet de sorra en la prevenció de la Covid-19 i, a l’hora, protegir als infants i al personal sanitari, tant amb la venda de la mascareta solidària com amb els diferents donatius per les inscripcions a les curses que organitzem”

OTSO i Unicef Andorra estem contents de renovar la col·laboració per aquest any 2021, amb novetats que esperem poder comunicar ben aviat.

Sobre OTSO:

 És una Marca que neix a Andorra, enmig de les muntanyes de l’Alt Pirineu, un petit però gran País que ofereix uns excel·lents escenaris perquè milers d’Esportistes de diferents parts del món el visitin cada any atrets pels seus innombrables escenaris naturals.

Muntanyes fredes i nevades a l’hivern per a la pràctica de qualsevol esport relacionat amb la neu, muntanyes fresques i agrestes a l’estiu per la pràctica d’esports outdoor, fan d’Andorra el lloc ideal per al naixement de la nostra marca.

Alguns dels millors ciclistes, motociclistes, esquiadors, muntanyencs, atletes, corredors de trail … passen o han passat una temporada aquí entrenat atrets per les seves majestuoses muntanyes i condicions.

D’aquí neix @OTSO que significa LLOP en basc i representa lideratge, força, coratge, poder, lluita, astúcia, confiança, llibertat, lleialtat, resistència, generositat, humilitat, família i individualitat, valors que representen molt bé a tothom que li agrada viure l’esport com a estil de vida i passió.

OTSO s’ha especialitzat en integrar el millor disseny i les millors tecnologies per a realitzar productes específics de custom, edicions limitades, col·leccions úniques i exclusives per a carreres mítiques i esdeveniments esportius en diferents llocs al voltant del món. www.otsosport.com

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

X