Benvolgut soci, Benvolguda sòcia
Esperem que estigueu bé, tan vosaltres com les vostres families.
Com cada any per aquestes dates, teníem previst (deveu haver rebut ja la convocatòria per correu) trobar-nos per fer la nostra Assemblea General Anual i poder compartir amb tots vosaltres que s’ha pogut fer gràcies al vostre suport i col·laboració i alhora, informar-vos de les nostres accions de futur.
L’excepcionalitat que ha provocat el coronavirus ens obliga, perquè la salut és el més important, a posposar la reunió prevista pel proper 25 de març fins a una nova data que se us serà degudament comunicada, un cop haguem superat entre tots aquesta situació.
Des d’aquí us volem agrair la vostra comprensió i esperem retrobar-nos ben aviat.
Aprofitem també per recordar-vos la importància de seguir les recomanacions que vagin fent el Govern i les autoritats sanitàries pertinents.
#EnsQuedemaCasa
Atentament,
Laura Álvarez Mora (Presidenta)
Prat de la Creu, 59-65, esc. B 4t 3
AD500 Andorra la Vella
Principat d’Andorra
© Copyright 2023 - Unicef
Deixa un comentari