BUSQUEM Tècnic/a de recaptació i màrqueting

TÈCNIC/A RECAPTACIÓ I MÀRQUETING

UNICEF ANDORRA, Andorra la Vella

Incorporació immediata, Novembre 2022

Jornada completa

La missió

Per a cada infant, un futur

La missió fonamental d’UNICEF és promoure els drets de tots els nens, a tot arreu, en tot el que fa l’organització, en programes, en defensa i en operacions. L’estratègia d’equitat, que destaca als nens i famílies més desfavorits i exclosos, tradueix aquest compromís amb els drets dels nens en acció. Per a UNICEF, l’equitat significa que tots els nens tenen l’oportunitat de sobreviure, desenvolupar-se i aconseguir tot el seu potencial, sense discriminació, biaix o favoritisme. Fins al punt que qualsevol nen té una oportunitat desigual en la vida, en les seves dimensions socials, polítiques, econòmiques, cíviques i culturals, es violen els seus drets.

Cada vegada hi ha més proves que invertir en la salut, l’educació i la protecció dels ciutadans més desfavorits d’una societat, que s’ocupen de la desigualtat, no sols donarà a tots els nens l’oportunitat de complir el seu potencial, sinó que també donarà lloc a un creixement sostingut i a l’estabilitat dels països. Per això és tan important centrar-se en l’equitat. Accelera el progrés cap a la realització dels drets humans de tots els nens, que és el mandat universal de la UNICEF, tal com es descriu en la Convenció sobre els Drets del Nen, al mateix temps que dona suport al desenvolupament equitatiu de les nacions.

En UNICEF ens centrem a atreure i conservar el millor talent amb les habilitats i el compromís de fer realitat la visió d’UNICEF. Què et demanem a canvi? Una carrera significativa amb diverses i interessants oportunitats de desenvolupament professional i personal per a marcar una veritable diferència per a tots els nens. Uniu-vos a nosaltres!

La posició

  • Recapta els fons per a la causa UNICEF i aconsegueix/excedeix els objectius de recaptació de fons
  • Lidera creació d’idees i la implementació de nous programes per recaptar fons
  • Contribueix a l’expansió i profunditat de la nostra presència en els xarxes socials
  • Participa en la planificació i coordinació dels esdeveniments amb la finalitat de recaptar fons. Coordina les activitats dels voluntaris relacionades amb la planificació i l’execució d’esdeveniments
  • Crea materials de màrqueting i campanyes, en línia i fora de línia per promoure esdeveniments i finançar iniciatives
  • Analitza els esdeveniments, campanyes i iniciatives de recaptació de fons i proposa millores per millorar el rendiment financer
  • Mantenir el sistema CRM i expandir el seu ús i aplicacions. Expandeix l’expertesa en màrqueting relacional.
  • Investigada donants potencials per entendre necessitats, creences i hàbits de donació per entendre com posicionar la nostra organització
  • Desenvolupa les propostes fetes a mida per a donants específics. Desenvolupa amb el temps  la xarxa i la comprensió en profunditat de l’espectre dels donants  a Andorra.
  • Gestiona la relació amb els donants existents per assegurar la lleialtat i la futura expansió de les donacions.
  • La posició reporta l director país, amb línia puntejat a la seu central d’UNICEF.

REQUISITS

Nivell universitari (Grau, llicenciatura): Administració d’empreses, màrqueting, Ciències Socials

Nivell anglès mig-alt molt valorat, castellà, català

Experiència prèvia com a product manager, gestor de campanyes, gestor de recaptació de fons

COMPORTAMENT I COMPETÈNCIES

Comportaments essencials, l’experiència, el coneixement i les habilitats necessàries per a ser eficaços i tenir èxit en aquest paper:

Compromès amb la missió

Està compromès amb els nens i els seus drets i està motivat per a treballar per a aconseguir un món que sigui adequat per a tots els nens.

Comunicació

Expressa  idees complexes utilitzant una varietat de mètodes per involucrar un públic i guanyar comprensió i suport

Presenta missatges complexos i difícils amb claredat i impacte

Anticipa  i respon a les necessitats d’una audiència, adaptant contingut, estil, llenguatge i ús del canal per oferir la màxima claredat

Col·laboració i relacions positives

Consulta a altres i comparteix coneixements, i idees amb col·legues per obtenir els millors resultats

Valora la diversitat, respecta i es nodreix de les diferents perspectives, habilitats, experiència i coneixement dels col·legues

Alimenta relacions professionals amb col·legues de tots els nivells i contactes i socis externs per donar suport a la consecució d’objectius

Reflexiona sobre els seus pensaments propis, sentiments i accions i és conscient del seu impacte en les relacions

Focus en resultats

Prioritza i manté l’atenció en el treball que tindrà el major impacte en els objectius acordats

Revisa els resultats i n’extreu aprenentatges per a  optimitzar el rendiment futur. Treballa amb profunditat i rigor, amb alta dedicació i aspira a una execució impecable.

Anticipa els reptes interns/externs que podrien impactar el treball d’UNICEF Andorra i adapta l’enfocament en conseqüència

Es perfila per ser una autoritat en el seu camp, te un impacte substancial, es converteix en una persona a on anar  en cas de problemes

Creació i innovació

Contribueix amb  idees, enfocaments i troballes que permeten la innovació. Sosté  un enfocament quantitatiu i qualitatiu, orientat a la recerca basada en fets.

Construeix una xarxa d’individus rellevants fora d’UNICEF Andorra per obtenir perspectives alternatives que millorin els resultats

Explora l’entorn extern per a les tendències, les idees, les idees i les millors pràctiques que podrien beneficiar el treball d’UNICEF Andorra

 

Enviar CV a:

direccio@seoaprende.com/unicef

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

X