Descobreix “L’espai solidari”: La nostra botiga amb propòsit en el cor d’Andorra.

A Unicef Andorra estem compromesos amb la causa de la infància i treballem per brindar suport als infants de tot el món. Per a aconseguir-ho, comptem amb grans col·laboradors que comparteixen la nostra visió i s’uneixen a nosaltres en aquesta missió. Un d’aquests aliats és CREAND, una entitat col·laboradora amb un gran compromís.

“L’espai solidari” és una manifestació tangible d’aquesta col·laboració i està situat a l’Avinguda Meritxell, 26, en ple cor d’Andorra. Aquest espai solidari és molt més que una simple botiga; és un punt de trobada de solidaritat i generositat en la nostra comunitat.

En l’Espai solidari”, trobem una àmplia varietat d’articles de segona mà, principalment roba, però també mobles, objectes de decoració i molt més.

L’especial d’aquesta botiga és que tot el que està en ella ha estat donat per persones compromeses amb la nostra causa, conscients que les coses que ja no necessiten poden tenir un impacte positiu en la vida dels infants més vulnerables del món.

Cada compra que es realitzi en “L’espai Solidari” té un propòsit major. Els fons recaptats es destinen íntegrament al suport del projectes d’Unicef a tot el món, projectes que busquen millorar la salut, l’educació i el benestar del nens i nenes que més ho necessiten.

Aquest espai obre les seves portes els dimecres i dijous d’11 del matí a 7 de la tarda.

En visitar “L’Espai Solidari”, no sols tindràs l’oportunitat de trobar tresors únics, sinó que també estaràs contribuint directament a canviar vides i fer del món un lloc millor per als infants.

Us hi esperem!

Categories :

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

X