Els propers dies 17, 18 i 19 de novembre, el Comitè Andorra per l’UNICEF, torna a obrir les portes als seus Encants Vintage. Una nova edició amb un local nou. L’UNICEF aprofitarà aquesta nova edició per estrenar el seu nou local, cedit per el Comú d’Escaldes, situat a la 4ª planta de la torre de Caldea.
En aquesta edició, a demes de roba, trobareu mobles, decoració, quadres i un especial decoració de Nadal.
Participants:
La Patricia Sañes, Ambaixadora dels Encants Vintage, periodista i influencer.
Sobre la Patricia Sañes:
La Patricia Sañes, periodista i influencer amb més de 166.000 seguidors a Instagram, va començar la seva trajectòria professional a la capçalera TELVA, per a més tard portar la corresponsalia de la revista GRAZIA a Barcelona, després d’un estatge al departament de comunicació de L’Oréal Professionnel.
El 2010 va llançar Coolhunter Diary, un egoblog que va donar a conèixer les seves aptituds com influencer. Patricia ha col·laborat amb Hermès, Anine Bing, Louis Vuitton, Natural Bissé, Jaeger-LeCoultre, Omega, Dior Beauty, Tot-hom, Chopard… entre altres firmes.
El 2018, va ser nomenada ambaixadora dels Encants Vintage d’Unicef Andorra amb l’objectiu d’arribar a nous perfils i amb ànima doblement solidària: amb els infants més vulnerables (recordem que totes les vendes es destinen al programa per millorar l’accés a l’educació, la salut i l’aigua potable als infants del Congo) i amb el medi ambient (la reutilització és clau per lluitar contra el canvi climàtic reduint les emissions contaminants o optimitzant el nostre consum).
Prat de la Creu, 59-65, esc. B 4t 3
AD500 Andorra la Vella
Principat d’Andorra
© Copyright 2023 - Unicef
Deixa un comentari